Сторінки
Головна сторінка
Я - ПЕДАГОГ ТА ОСОБИСТІСТЬ
МОЄ ПОРТФОЛІО
САМООСВІТА
ДОСЯГНЕННЯ ДІТЕЙ
МОЇ РОЗРОБКИ
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ
НАШІ ДОСЯГНЕННЯ
УЧИТЕЛЬ РОКУ-2017
КАБІНЕТ БІОЛОГІЇ
НАШ КЛАС
РОБОТА ГУРТКА "ЮНI КВIТНИКАРI"
ВІДГУКИ
МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА
ІНКЛЮЗІЯ
Школа сприяння СТАЛОМУ РОЗВИТКУ
ВИХОВНА РОБОТА
ПОРАДИ БАТЬКАМ
На допомогу класному керівнику
СТО ПОРАД ВЧИТЕЛЕВІ ВІД В. СУХОМЛИНСЬКОГО
МИ-ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
ГОТУЄМОСЯ ДО ОЛІМПІАДИ
ТИЖДЕНЬ БІОЛОГІЇ
ВИСТУПИ НА ПЕДРАДАХ
РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
УЧНІВСЬКІ ПРОЕКТИ
ПIДГОТОВКА ДО НМТ
МАН
ВІДЕО
АФОРИЗМИ ПРО ВЧИТЕЛІВ
ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ
ДОВІДНИК З БІОЛОГІЇ
КАРТИНКИ ТА СХЕМИ
ЗЕЛЕНА АПТЕЧКА
Для душі...
Біологічний календар
Екологічний календар
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА
Шукати в цьому блозі
26.03.20
Завдання для учнів 11 класу (30.03.20-03.04.20)
ДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ
1.Опрацювати параграфи 40-44 (Задорожній),
2. На с.153 записати в зошит схему "Шляхи реалізації Концепції сталого розвитку";
3. с.159 виконати завдання № 6,7
3. с 160 занотувати основні положення теми "Сталий розвиток"
Немає коментарів:
Дописати коментар
Новіша публікація
Старіша публікація
Головна сторінка
Переглянути версію для мобільних пристроїв
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар