У процесі педагогічної діяльності прийшла до висновку, що саме ігри, моделювання, розв’язування прикладних та винахідницьких задач, самостійна робота, дослідно-експериментальна діяльність, участь у семінарах і диспутах, робота над проектами сприяють формуванню креативної особистості.
У кожній навчальній темі з біології можна створити умови для креативної діяльності. За опитуванням учнів, найбільшу перевагу вони надають роботі у групах та парах, що сприяє генерації різнопланових думок та ідей. При цьому діти визначають, що колективна робота допомагає навчитися слухати та чути інших.
Важливе значення в поглибленні знань учнів,на мою думку, мають і дослідницькі роботи. Такі роботи проводжу з учнями як індивідуально, так і в групах. Така діяльність дозволяє об’єднати розвиток інтелектуальних здібностей школяра з дослідницькими вміннями і на цій основі формувати активну творчу особистість.
Учням подобається ця робота, тому вони кожного року є слухачами МАН та заочної хіміко-біологічної школи.
У кожній навчальній темі з біології можна створити умови для креативної діяльності. За опитуванням учнів, найбільшу перевагу вони надають роботі у групах та парах, що сприяє генерації різнопланових думок та ідей. При цьому діти визначають, що колективна робота допомагає навчитися слухати та чути інших.
Важливе значення в поглибленні знань учнів,на мою думку, мають і дослідницькі роботи. Такі роботи проводжу з учнями як індивідуально, так і в групах. Така діяльність дозволяє об’єднати розвиток інтелектуальних здібностей школяра з дослідницькими вміннями і на цій основі формувати активну творчу особистість.
Учням подобається ця робота, тому вони кожного року є слухачами МАН та заочної хіміко-біологічної школи.