Я - ПЕДАГОГ ТА ОСОБИСТІСТЬ

Есе «Я – педагог і особистість»
Усенко Ірини Сергіївни
« Блаженний день, коли зробив ти вибір
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе
Лариса Козинюк


     Я вчитель… Як по-різному можна вимовити цю фразу…Можна з гордістю, приречено, з байдужістю… Варіантів багато.
     Я пишаюся, що я вчитель. Ці слова змушують зазирнути у власне серце, в свої думки. Професія вчителя – одна з найвідповідальніших. Особистість вчителя - це завжди пошук, тривога, співпереживання.
     Бути сучасним вчителем означає вміти формулювати нові запитання, вчити учнів аналізувати, робити самостійні висновки та сприяти критичному мисленню.
     Як відомо, мислення не розвивається поза систематичним і планомірним педагогічним впливом. Мислителем учень стане лише тоді, як стверджує В.О. Сухомлинський, коли вчитель переходить до нього з цікавою думкою, запалює своєю допитливістю, жадобою, передаючи почуття гордості мислителя. Педагог не лише активізує думку учнів, а й готує необхідну психологічну основу для формування знань.
     Я – вчитель біології. Люблю свій предмет у всіх його проявах, хочу дуже багато пізнати, зрозуміти та поділитися своїм досвідом та навчитися чогось нового у своїх колег. Адже вчитель – це постійний трудар, дослідник, який повинен постійно розвиватися, щоб завжди бути взірцем для учнів. Праця вчителя пов’язана з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. На мою думку, щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце.
     Моє завдання – допомогти учням стати успішними та конкурентноспроможними людьми в розвинутій європейській Україні.

    Я цілком щаслива людина, бо вибрала ту професію, яка відповідає моєму покликанню.









Варіантів багато!
Я пишаюся, що я вчитель, працюю в школі № 6 міста Дніпропетровськ.
 Робота вчителя складна, цікава, кожен навчальний рік не схожий на попередній. Бути вчителем – це значить розуміти учня, стати на його місце, допомагати йому здобути знання і, звичайно, захопити його своїм предметом! З 2014 року - класний керівник 8-а класу.




















Завдання, які  перед собою ставлю, як вчитель та керівник гуртка «Юні квітникарі»:
1) Формувати всебічно розвинену, творчу особистість;
2) Озброїти знаннями;
3) Навчити біологічно мислити;
4) Розвивати пізнавальну активність
























У своїй практиці використовую такі методи навчання:
1)  Індивідуальна робота
2)  Рольові ігри;
3)  Семінари;
4)  Усний журнал;
5)  Тренінги;
6)  Урок-подорож;
7)  Презентація творчої роботи






Немає коментарів:

Дописати коментар