Есе «Я – педагог і особистість»
« Блаженний день, коли зробив ти вибір
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе…Лариса Козинюк
Я вчитель… Як по-різному можна вимовити цю
фразу…Можна з гордістю, приречено, з байдужістю… Варіантів багато.
Я пишаюся, що я вчитель. Ці слова змушують
зазирнути у власне серце, в свої думки. Професія вчителя – одна з
найвідповідальніших. Особистість вчителя - це завжди пошук, тривога,
співпереживання.
Бути сучасним вчителем означає вміти
формулювати нові запитання, вчити учнів аналізувати, робити самостійні висновки
та сприяти критичному мисленню.
Як відомо, мислення не розвивається поза систематичним
і планомірним педагогічним впливом. Мислителем учень стане лише тоді, як
стверджує В.О. Сухомлинський, коли вчитель переходить до нього з цікавою
думкою, запалює своєю допитливістю, жадобою, передаючи почуття гордості
мислителя. Педагог не лише активізує думку учнів, а й готує необхідну
психологічну основу для формування знань.
Я – вчитель біології. Люблю свій предмет у
всіх його проявах, хочу дуже багато пізнати, зрозуміти та поділитися своїм
досвідом та навчитися чогось нового у своїх колег. Адже вчитель – це постійний
трудар, дослідник, який повинен постійно розвиватися, щоб завжди бути взірцем
для учнів. Праця вчителя пов’язана з дитячими душами і тому не має права
допускати помилок. На мою думку, щоб стати справжнім вихователем дітей, треба
віддати їм своє серце.
Моє завдання – допомогти учням стати успішними
та конкурентноспроможними людьми в розвинутій європейській Україні.
2023-2024 н.р
1.У 2023 РОЦІ У
БОЛГАРІЇ ПРИЙНЯЛА УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ШКОЛИ «АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ
ТВОРЧОСТІ»
2.БУЛА
УЧАСНИЦЕЮ ДВОСТОРОННЬОГО ВЕБІНАРУ «ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ
ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА» УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ, ДЕ НАБУЛА ЗНАНЬ ЩОДО
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ.
3.БУЛА
СПІКЕРОМ ПРАКТИЧНОГО ІВЕНТУ «ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ-ТАЛАНОВИТИЙ УЧЕНЬ.СХОДИНКИ ДО
УСПІХУ» (2024Р).
4.БРАЛА УЧАСТЬ
У МІСЬКОМУ СЕМІНАРІ «БЕЗБАР"ЄРНОМУ СЕРЕДОВИЩУ БУТИ».
5.БУЛА ТРЕНЕРОМ
ТРЕНІНГУ «ІНТЕРАКТИВНІ СКІЛИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТА
ВИХОВАТЕЛЕЙ ДИТЯЧИХ САДОЧКІВ.
6.ПРИЙМАЛА УЧАСТЬ У ЗАПИСІ УРОКІВ ДЛЯ
ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ДО НМТ.
7. Член журі міського етапу захисту ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ МАН.
8.ЧЛЕН ЖУРІ МІСЬКОГО ТА ОБЛАСНОГО ЕТАПІВ ОЛІМПІАД З БІОЛОГІЇ.
9.У 2024 РОЦІ ПРОЙШЛА СТАЖУВАННЯ У МІСТІ ЛЮБЛІНІ (ПОЛЬЩА),УДОСКОНАЛИЛА ФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ЗДАТНІСТЬ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ, ОПЕРУВАТИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИМ И ТЕХНОЛОГІЯМИ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.
Завдання, які перед собою ставлю, як вчитель та керівник
гуртка «Юні квітникарі»:
1) Формувати всебічно розвинену, творчу особистість;
2) Озброїти знаннями;
3) Навчити біологічно мислити;
4) Розвивати пізнавальну активність
У своїй практиці використовую такі методи навчання:
1) Індивідуальна робота
2) Рольові ігри;
3) Семінари;
4) Усний журнал;
5) Тренінги;
6) Урок-подорож;
7) Презентація творчої роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар