Есе «Я – педагог і особистість»
Усенко Ірини Сергіївни
« Блаженний день, коли зробив ти вибір
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе…Лариса Козинюк
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе…Лариса Козинюк
Я вчитель… Як по-різному можна вимовити цю
фразу…Можна з гордістю, приречено, з байдужістю… Варіантів багато.
Я пишаюся, що я вчитель. Ці слова змушують
зазирнути у власне серце, в свої думки. Професія вчителя – одна з
найвідповідальніших. Особистість вчителя - це завжди пошук, тривога,
співпереживання.
Бути сучасним вчителем означає вміти
формулювати нові запитання, вчити учнів аналізувати, робити самостійні висновки
та сприяти критичному мисленню.
Як відомо, мислення не розвивається поза систематичним
і планомірним педагогічним впливом. Мислителем учень стане лише тоді, як
стверджує В.О. Сухомлинський, коли вчитель переходить до нього з цікавою
думкою, запалює своєю допитливістю, жадобою, передаючи почуття гордості
мислителя. Педагог не лише активізує думку учнів, а й готує необхідну
психологічну основу для формування знань.
Я – вчитель біології. Люблю свій предмет у
всіх його проявах, хочу дуже багато пізнати, зрозуміти та поділитися своїм
досвідом та навчитися чогось нового у своїх колег. Адже вчитель – це постійний
трудар, дослідник, який повинен постійно розвиватися, щоб завжди бути взірцем
для учнів. Праця вчителя пов’язана з дитячими душами і тому не має права
допускати помилок. На мою думку, щоб стати справжнім вихователем дітей, треба
віддати їм своє серце.
Моє завдання – допомогти учням стати успішними
та конкурентноспроможними людьми в розвинутій європейській Україні.
Я цілком щаслива людина, бо вибрала ту
професію, яка відповідає моєму покликанню.
Варіантів багато!
Я пишаюся, що я вчитель, працюю в школі № 6 міста Дніпропетровськ.
Робота вчителя складна, цікава,
кожен навчальний рік не схожий на попередній. Бути вчителем – це значить
розуміти учня, стати на його місце, допомагати йому здобути знання і, звичайно,
захопити його своїм предметом! З 2014 року - класний керівник 8-а класу.
Завдання, які перед собою ставлю, як вчитель та керівник гуртка «Юні квітникарі»:
1) Формувати всебічно розвинену, творчу особистість;
2) Озброїти знаннями;
3) Навчити біологічно мислити;
1) Індивідуальна робота
2) Рольові ігри;
4) Усний журнал;
5) Тренінги;
6) Урок-подорож;
7) Презентація творчої роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар