Я - ПЕДАГОГ ТА ОСОБИСТІСТЬ

Есе «Я – педагог і особистість»
Усенко Ірини Сергіївни
« Блаженний день, коли зробив ти вибір
Служінню дітям присвятить себе:
Нагодувати їх духовним хлібом,
Зерно в душі посіяти святе
Лариса Козинюк


     Я вчитель… Як по-різному можна вимовити цю фразу…Можна з гордістю, приречено, з байдужістю… Варіантів багато.
     Я пишаюся, що я вчитель. Ці слова змушують зазирнути у власне серце, в свої думки. Професія вчителя – одна з найвідповідальніших. Особистість вчителя - це завжди пошук, тривога, співпереживання.
     Бути сучасним вчителем означає вміти формулювати нові запитання, вчити учнів аналізувати, робити самостійні висновки та сприяти критичному мисленню.
     Як відомо, мислення не розвивається поза систематичним і планомірним педагогічним впливом. Мислителем учень стане лише тоді, як стверджує В.О. Сухомлинський, коли вчитель переходить до нього з цікавою думкою, запалює своєю допитливістю, жадобою, передаючи почуття гордості мислителя. Педагог не лише активізує думку учнів, а й готує необхідну психологічну основу для формування знань.
     Я – вчитель біології. Люблю свій предмет у всіх його проявах, хочу дуже багато пізнати, зрозуміти та поділитися своїм досвідом та навчитися чогось нового у своїх колег. Адже вчитель – це постійний трудар, дослідник, який повинен постійно розвиватися, щоб завжди бути взірцем для учнів. Праця вчителя пов’язана з дитячими душами і тому не має права допускати помилок. На мою думку, щоб стати справжнім вихователем дітей, треба віддати їм своє серце.
     Моє завдання – допомогти учням стати успішними та конкурентноспроможними людьми в розвинутій європейській Україні.

                                                             2023-2024 н.р

1.У 2023 РОЦІ У БОЛГАРІЇ ПРИЙНЯЛА УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ШКОЛИ «АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ»

2.БУЛА УЧАСНИЦЕЮ ДВОСТОРОННЬОГО ВЕБІНАРУ «ІННОВАЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА»  УКРАЇНИ ТА ПОЛЬЩІ, ДЕ НАБУЛА ЗНАНЬ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В СУЧАСНОМУ ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ПРОСТОРІ.

3.БУЛА СПІКЕРОМ ПРАКТИЧНОГО ІВЕНТУ «ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ-ТАЛАНОВИТИЙ УЧЕНЬ.СХОДИНКИ ДО УСПІХУ» (2024Р).

4.БРАЛА УЧАСТЬ У МІСЬКОМУ СЕМІНАРІ «БЕЗБАР"ЄРНОМУ СЕРЕДОВИЩУ БУТИ».

5.БУЛА ТРЕНЕРОМ ТРЕНІНГУ «ІНТЕРАКТИВНІ СКІЛИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ» ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТА ВИХОВАТЕЛЕЙ ДИТЯЧИХ САДОЧКІВ.

 6.ПРИЙМАЛА УЧАСТЬ У ЗАПИСІ УРОКІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВИПУСКНИКІВ ДО НМТ.

7. Член журі міського етапу захисту ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ МАН. 

8.ЧЛЕН ЖУРІ МІСЬКОГО ТА ОБЛАСНОГО ЕТАПІВ ОЛІМПІАД З БІОЛОГІЇ.

9.У 2024 РОЦІ ПРОЙШЛА СТАЖУВАННЯ У МІСТІ ЛЮБЛІНІ (ПОЛЬЩА),УДОСКОНАЛИЛА ФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ЗДАТНІСТЬ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ОСВІТИ, ОПЕРУВАТИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИМ И ТЕХНОЛОГІЯМИ В НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.

МОЇ ДОСЯГНЕННЯ







































































Завдання, які  перед собою ставлю, як вчитель та керівник гуртка «Юні квітникарі»:
1) Формувати всебічно розвинену, творчу особистість;
2) Озброїти знаннями;
3) Навчити біологічно мислити;
4) Розвивати пізнавальну активність
























У своїй практиці використовую такі методи навчання:
1)  Індивідуальна робота
2)  Рольові ігри;
3)  Семінари;
4)  Усний журнал;
5)  Тренінги;
6)  Урок-подорож;
7)  Презентація творчої роботи






Немає коментарів:

Дописати коментар