Анотацію творчих здобутків гуртка «Юні квітникарі» (2022-2023 рр)
1.
Посіли 2 місце у
обласному конкурсі з озеленення та благоустрою закладів освіти області «Школа –
мій рідний дім» в номінації «Школа – мій рідний дім» (2022 р).
Мета цього
конкурсу - активізація роботи з озеленення закладів освіти, вивчення
пріоритетних напрямків у формуванні сучасного інтер'єру, ознайомлення з новими
тенденціями в галузі ландшафтного дизайну та декоративного садівництва,
формування високого рівня еколого-естетичної культури учасників освітнього
процесу (Додаток 1).
2.
Посіли
2 місце у обласному конкурсі “Краще творче учнівське об’єднання
еколого-натуралістичного профілю” (2022-2023 рр).
Метою конкурсу є формування
нового екологічного мислення й бережливого ставлення до природи; пошук нових
форм, методів і моделей організації еколого-натуралістичної роботи з дітьми та
учнівською молоддю; популяризація педагогічних здобутків в галузі позашкільної
екологічної освіти (додаток 2).
3. Переможці міського конкурсі «Eco-Dnipro-2022»
у номінації «Екологічні інновації». Презентували роботу виготовлення горщиків
для саджанців з сушеного листя (додаток 3).
Посилання на відео
роботи: https://youtu.be/9Fyq3OqgOe8?si=CeAKymw_mu0BVBki
4.
За
результатами XIX Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з біології серед
моїх учнів є 12 призерів, котрі нагороджені дипломами І,ІІ та ІІІ ступенів (додаток 4).
5.
Переможці
обласного конкурсу «Зоогалерея» в 2021,2022, 2023 рр. (додаток 5).
6.
Переможці
у Всеукраїнському відкритому інтерактивному конкурсі "МАН-ЮНІОР
ЕРУДИТ"-"Еколог-юніор" (2021-2022 рр)- 10 учнів – 1 ступеня, 1 –
2 ступеня, 1 – учасник (додаток 6).
7.
Другий
рік приймаємо участь у Всеукраїнському освітньому проєкті
"Flowers4school". Мета проєкту: допомогти дітям України виростити
квіти перемоги у кожній школі. Адже квіти - це символ відродження Нової
України, які будуть вирощені руками наших дітей (додаток 7).
- усвідомлення дитиною нерозривної
єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у
навколишньому світі;
-
формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я;
-формування початку екологічного світогляду
і культури.
- поглиблення та розширення обсягу знань учнів з ботаніки, біології, квітникарства;
- виховання в учнів усвідомлення необхідності охорони та вивчення природи.
ОРГАНІЗАЦІЯ
РОБОТИ:
При здійсненні екологічного виховання
необхідно дотримувати інтегрований підхід. Він припускає взаємозв’язок
дослідницької діяльності, фізичної культури, гри, театральної діяльності,
літератури. Тобто здійснює екологізацію різних видів діяльності дитини.
Гармонійний розвиток особи дитини в
цілому і екологічне виховання дошкільника зокрема спирається на систему знань.
Ця система включає елементарні знання про біосферу, ноосферу, суть речей і явищ
(жива природа – рослини, тварини, людина і нежива природа), про екологічний
простір, здоров’я, життя, рух – основні початки природознавства.
Особливе значення в цій системі займають
знання про людину, як частини природи, як найрозумнішої істоти, від якої в
значній мірі залежить її збереження.
Щоб знання перейшли в
споживчо-мотиваційну сферу особистості дитини, необхідно зробити засвоєння цих
знань емоційно забарвленими радістю від зустрічі з природою, відчуттям
причетності, єднання з нею, емпатією, любов’ю до рідної землі, прагненням
глибше пізнати природу, відчуттям відповідальності перед нею.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
РОБОТИ ГУРТКА:
- розширення наукового
світогляду учнів;
- формування
шанобливого ставлення до природи;
- розвиток навичок по
догляду за рослинами;
- набуття вмінь з
науково-дослідної роботи;
- виховання
естетичного та художнього смаку.
ОСНОВНІ
ДОСЯГНЕННЯ НА КІНЕЦЬ РОКУ:
1.
Діти охоче проявляють інтерес, щире емоційне
захоплення красою природи та дбайливе ставлення до її об’єктів, активно
передають свої враження від спілкування з природою у художньо – мовленнєвій,
образотворчій діяльності.
2.
Радіють спілкуванню з природним довкіллям,
захоплюються ним у різні пори року, мають свої улюблені місця в природному
довкіллі.
3.
Дотримуються правил природокористування, активно
вимагають цього від однолітків та дорослих.
4.
Свідомо дотримуються правил безпечної поведінки в
природі.
5.
Спілкуючись з природою, проявляють схильність до
аналізу причин виникнення явищ, у встановленні взаємо залежностей між різними
об’єктами природного довкілля.
6.
Виділяють в природному довкілля гарне, дивне,
незвичайне, реальне, казкове, чарівне.
7.
Охоче спостерігають за рослинами, тваринами, явищами
природи, милуються ними, порівнюють, радіють різним формам, кольорам, природним
композиціям.
Зупинись, постривай і
послухай,
Як кричить природа.
Ти не знищуй, не каліч
Дорогі простори.
Людино! Розумна людино,
З радістю й журбою
Ти зумій це зберегти,
Рідне все до болю!
Немає коментарів:
Дописати коментар