РОБОТА ГУРТКА "ЮНI КВIТНИКАРI"


Анотацію творчих здобутків гуртка «Юні квітникарі» (2022-2023 рр)

1.     Посіли 2 місце у обласному конкурсі з озеленення та благоустрою закладів освіти області «Школа – мій рідний дім» в номінації «Школа – мій рідний дім» (2022 р).

Мета цього конкурсу - активізація роботи з озеленення закладів освіти, вивчення пріоритетних напрямків у формуванні сучасного інтер'єру, ознайомлення з новими тенденціями в галузі ландшафтного дизайну та декоративного садівництва, формування високого рівня еколого-естетичної культури учасників освітнього процесу (Додаток 1).

2.    Посіли 2 місце у обласному конкурсі “Краще творче учнівське об’єднання еколого-натуралістичного профілю” (2022-2023 рр).

Метою конкурсу є формування нового екологічного мислення й бережливого ставлення до природи; пошук нових форм, методів і моделей організації еколого-натуралістичної роботи з дітьми та учнівською молоддю; популяризація педагогічних здобутків в галузі позашкільної екологічної освіти (додаток 2).

3.    Переможці міського конкурсі «Eco-Dnipro-2022» у номінації «Екологічні інновації». Презентували роботу виготовлення горщиків для саджанців з сушеного листя (додаток 3).

 

 

 

 

 

 

Посилання на відео роботи: https://youtu.be/9Fyq3OqgOe8?si=CeAKymw_mu0BVBki

4.    За результатами XIX Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» з біології серед моїх учнів є 12 призерів, котрі нагороджені дипломами І,ІІ та ІІІ ступенів (додаток 4).

5.    Переможці обласного конкурсу «Зоогалерея» в 2021,2022, 2023 рр. (додаток 5).

6.    Переможці у Всеукраїнському відкритому інтерактивному конкурсі "МАН-ЮНІОР ЕРУДИТ"-"Еколог-юніор" (2021-2022 рр)- 10 учнів – 1 ступеня, 1 – 2 ступеня, 1 – учасник (додаток 6).

7.    Другий рік приймаємо участь у Всеукраїнському освітньому проєкті "Flowers4school". Мета проєкту: допомогти дітям України виростити квіти перемоги у кожній школі. Адже квіти - це символ відродження Нової України, які будуть вирощені руками наших дітей (додаток 7).

 

 

 











- усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини, розуміння причинно-наслідкових зв’язків у навколишньому світі;
 - формування первинних понять про шляхи творення свого здоров’я;
-формування початку екологічного світогляду і культури.
- поглиблення та розширен­ня обсягу знань учнів з ботаніки, біології, квіт­никарства;
- виховання в учнів усвідомлення необ­хідності охорони та вивчення природи.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ: 
При здійсненні екологічного виховання необхідно дотримувати інтегрований підхід. Він припускає взаємозв’язок дослідницької діяльності, фізичної культури, гри, театральної діяльності, літератури. Тобто здійснює екологізацію різних видів діяльності дитини.
Гармонійний розвиток особи дитини в цілому і екологічне виховання дошкільника зокрема спирається на систему знань. Ця система включає елементарні знання про біосферу, ноосферу, суть речей і явищ (жива природа – рослини, тварини, людина і нежива природа), про екологічний простір, здоров’я, життя, рух – основні початки природознавства.
Особливе значення в цій системі займають знання про людину, як частини природи, як найрозумнішої істоти, від якої в значній мірі залежить її збереження.
Щоб знання перейшли в споживчо-мотиваційну сферу особистості дитини, необхідно зробити засвоєння цих знань емоційно забарвленими радістю від зустрічі з природою, відчуттям причетності, єднання з нею, емпатією, любов’ю до рідної землі, прагненням глибше пізнати природу, відчуттям відповідальності перед нею.






ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОТИ ГУРТКА:

-    розширення наукового світогляду учнів;
-    формування шанобливого ставлення до при­роди;
-    розвиток навичок по догляду за рослинами;
-    набуття вмінь з науково-дослідної роботи;
-    виховання естетичного та художнього смаку.

ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ НА КІНЕЦЬ РОКУ:
1.    Діти охоче проявляють інтерес, щире емоційне захоплення красою природи та дбайливе ставлення до її об’єктів, активно передають свої враження від спілкування з природою у художньо – мовленнєвій, образотворчій діяльності.
2.    Радіють спілкуванню з природним довкіллям, захоплюються ним у різні пори року, мають свої улюблені місця в природному довкіллі.
3.    Дотримуються правил природокористування, активно вимагають цього від однолітків та дорослих.
4.    Свідомо дотримуються правил безпечної поведінки в природі.
5.    Спілкуючись з природою, проявляють схильність до аналізу причин виникнення явищ, у встановленні взаємо залежностей між різними об’єктами природного довкілля.
6.    Виділяють в природному довкілля гарне, дивне, незвичайне, реальне, казкове, чарівне.
7.    Охоче спостерігають за рослинами, тваринами, явищами природи, милуються ними, порівнюють, радіють різним формам, кольорам, природним композиціям.

Зупинись, постривай і послухай,
Як кричить природа.
Ти не знищуй, не каліч
Дорогі простори.
Людино! Розумна людино,
З радістю й журбою
Ти зумій це зберегти,
Рідне все до болю!

















Немає коментарів:

Дописати коментар