У школі учасниками гри є учні та вчитель.
Адже вчитель уже постає не стільки зберігачем знань, скільки провідником у світ
пізнання. Його завдання — прищепити смак до знань, прагнення до істини,
бажання постійно поновлюватися, удосконалюватися.
На уроках, прагнучи розв'язати реальну
проблему, учні взаємодіють на рівні «дорослий — дорослий».
Недаремно гру називають королевою
дитинства. Тому, звичайно. Потенціал гри повинен бути використаний і в
навчальному процесі. Адже за вмілого використання гра може стати незамінним
помічником педагога. Гра розвиває здатність висувати нові, несподівані ідеї, що
відрізняються від широковідомих, банальних, тобто оригінальність мислення.
Використовуючи їх на своїх уроках для того, щоб уроки для
учнів були більш цікавими, жвавими, щоб учні були активними учасниками
навчально-виховного процесу. Те, що при вивченні певного методу спочатку
виглядає складним, треба зробити для учнів на практиці організаційно простим ,
створити для учнів такі умови , щоб вони були включеними в роботу і причетними
до неї, були уважними та отримували можливість самовираження.
Немає коментарів:
Дописати коментар