13.03.20

Завдання з біології для учнів 6-х класів за темою "Голонасінні" (робота під час карантину)

ДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ
Завдання з біології для учнів  6-х класів за темою "Голонасінні"
Доповнити речення:
 речення.
  1. Коренева система сосни _____ (стрижнева, мичкувата).
2.Листки у _____ (сосни, ялини) — сизо-зелена хвоя, розміщена попарно, завтовшки 3–5 см.
  1. Насіння ______ (сосни, ялини) дозріває восени того ж року, коли відбулося запилення.
  2. Насіння _____ (сосни, ялини) проростає в будь-якому ґрунті, але гине в тіні.
  3. Чоловічі шишки сосни дрібні — до 2,5 см завдовжки, під час дозрівання пилку стають _____ (жовтими, червоними).
  4. ________ (сосна, ялина) — світлолюбне дерево.
  5. У ______ (сосни, ялини) шишки великі, довгі, повислі; після дозрівання насіння відпадають цілком.
  6. Насіння ______(сосни, ялини) проростає навесні наступного року на вологому поживному ґрунті в тіні інших дерев.
  7. Нижні гілки сосни ______ (відпадають, не відпадають).
10.Коренева система ялини розміщена в ґрунті (поверхнево, глибоко).

Чи вірне твердження.
  1. Життєві форми голонасінних — дерева, кущі, трави.
  2. Молоді жіночі шишки сосни жовті, а чоловічі — бурі.
  3. Запилення голонасінних здійснює вітер.
  4. Сосна та ялина належать до голонасінних рослин.
  5. В Україні найбільш поширені гінкгові.
  6. Насіння в голонасінних лежить на лусках шишок голо, незахищено.
  7. Серед голонасінних є квіткові рослини.
  8. Шишки хвойних бувають чоловічими і жіночими.
  9. Живиця — це смола хвойних рослин.
10.У хвойних немає листків, а є маленькі гілочки — хвоя.
11.Деякі голонасінні не утворюють насіння.

12.Голонасінні мають потужну стрижневу кореневу систему.

Немає коментарів:

Дописати коментар