02.12.16

ЛИСТ НЕНАРОДЖЕНОЇ ДИТИНИ

ДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ




Привіт, мамочко! Як ти? Я, слава Богу, добре. Ось уже минуло декілька днів, як я опинилася у твоєму животику. Мені важко висловити свою радість, що ти будеш моєю мамою, як і велике щастя, бачачи те, з якою величезною любов’ю я була зачата. І тому мені здається, що я буду найщасливішою дитинкою у світі! Ну ось уже місяць, як ми разом. Нарешті моє тіло починає набувати форми. Я знаю, я не така гарненька, як ти, але дай мені шанс. Я така щаслива!!! Але одна річ мене турбує... Останнім часом я відчуваю, що ти дуже переживаєш. Це не дає мені заснути. Але ти тільки не переживай, все мине. Лише не втрачай надію. Мамочко, пройшло вже 2,5 місяці. Я дуже радію, коли бачу свої ручки. І я з нетерпінням чекаю, коли зможу ними гратись. Але більш за все я хочу доторкнутися до тебе. Мамочко, скажи що відбувається? Чому ти плачеш ночами? Коли зустрічаєтесь з татом, чому ви сваритесь? А може ви вже мене не хочете? Я намагаюсь робити все, щоб мене любили. Вже минуло 3 місяці. Я відчуваю, що ти дуже пригнічена. Не розумію що відбувається і дуже непокоюсь. Сьогодні ми були у лікаря. Я почуваюсь чудово. То чому ми завтра знову повинні до нього йти? Чи з тобою щось не так? Мамочко, уже майже друга година дня, а я все ще не хочу спати. Як же весело гратися ручками! Ми знову у лікаря. Що відбувається? Ой!!! Що це за річ у моїй хатинці? Навіщо вона? Цe нова іграшка? Подивись! Не розумію, навіщо висмоктують мою хатинку? Чому ви це робите? Я боюся!!! Мамо! Мені рвуть ніжку! Невже ви не бачите мого болю? Мамочко, я надто маленька, щоб захистити себе! Захисти мене, допоможи мені!!! Скажи їм, щоб зупинились. Присягаюсь, я буду хорошою. Я не буду сіпатися у животику. Як може бути так, щоб людина так зі мною поводилась? Мамо! Я не витримаю більше... Мамочко, допоможи мені... Мамочко з того дня минуло 4 роки. І звідси, з небес, я бачу твій біль через твоє рішення. Прошу, не плач більше. Знай, що я люблю тебе і чекаю нашої зустрічі. І я подарую тобі поцілунок.
Щиро тебе любляча, твоя дитинка.

Прочитайте це і перекажіть Тим, кому це не байдуже. І, можливо, ми разом врятуємо комусь життя

Немає коментарів:

Дописати коментар