Сторінки
31.10.21
30.10.21
РОБОТА З ФЛЕШ-КАРТКАМИ
КУБИКИ БЛУМА
Підвищення кваліфікації
Цікаві факти про шкіру
Дидактична гра "Риби та їх різноманітність"
29.10.21
Чхання
26.10.21
«Кубики Блума» на уроках біології!!!
Роботу з кубиком можна застосовувати на початку уроку у вступній частині, під час переходу до основної частини або наприкінці її для остаточного осмислення матеріалу учнями.
На початку уроку, коли формулюють тему. Вона «визначає» коло питань, на які учням слід відповідати, досліджуючи її. Це можуть бути запитання на актуалізацію знань і досвіду учнів (аби підготуватись до сприйняття) або на дослідження нового. Вони і будуть поставлені перед учнями за допомогою кубика.
В основній частині уроку кубик використовують після першого ознайомлення з темою за підручником.
Як використовувати? Можливі два варіанти використання «Кубика»:
- Питання формулює сам учитель.Це більш легкий спосіб, який використовують на початковій стадії, коли необхідно показати учням приклади, способи роботи з кубиком. Очевидно, що вчитель має вислухати як мінімум 5–6 варіантів запитання одного рівня.
- Питання формулюють самі учні.Цей варіант вимагає певної підготовки від дітей, оскільки придумати питання репродуктивного характеру легко, а ось питання-завдання вимагають певного досвіду.
Питання на гранях кубика можна варіювати за своїм бажанням. Важливо тільки, аби вони стосувалися різних аспектів заданої теми.
ДЕНЬ ГАРБУЗА
Баобаб
Ротвейлер
Пінгвіни
Ігри на уроках біології
У школі учасниками гри є учні та вчитель.
Адже вчитель уже постає не стільки зберігачем знань, скільки провідником у світ
пізнання. Його завдання — прищепити смак до знань, прагнення до істини,
бажання постійно поновлюватися, удосконалюватися.
На уроках, прагнучи розв'язати реальну
проблему, учні взаємодіють на рівні «дорослий — дорослий».
Недаремно гру називають королевою
дитинства. Тому, звичайно. Потенціал гри повинен бути використаний і в
навчальному процесі. Адже за вмілого використання гра може стати незамінним
помічником педагога. Гра розвиває здатність висувати нові, несподівані ідеї, що
відрізняються від широковідомих, банальних, тобто оригінальність мислення.
Використовуючи їх на своїх уроках для того, щоб уроки для
учнів були більш цікавими, жвавими, щоб учні були активними учасниками
навчально-виховного процесу. Те, що при вивченні певного методу спочатку
виглядає складним, треба зробити для учнів на практиці організаційно простим ,
створити для учнів такі умови , щоб вони були включеними в роботу і причетними
до неї, були уважними та отримували можливість самовираження.