Сторінки

25.10.21

Ігри на уроках біології

У школі учасниками гри є учні та вчитель. Адже вчитель уже постає не стільки зберігачем знань, скільки провідником у світ пізнання. Його за­вдання — прищепити смак до знань, прагнення до істини, бажання по­стійно поновлюватися, удосконалю­ватися.

На уроках, прагнучи розв'язати ре­альну проблему, учні взаємодіють на рівні «дорослий — дорослий».

Недаремно гру називають королевою дитинства. Тому, звичайно. Потенціал гри повинен бути використаний і в навчальному процесі. Адже за вмілого використання гра може стати незамінним помічником педагога. Гра розвиває здатність висувати нові, несподівані ідеї, що відрізняються від широковідомих, банальних, тоб­то оригінальність мислення.

Використовуючи  їх на своїх уроках для того, щоб уроки для учнів були більш цікавими, жвавими, щоб учні були активними учасниками навчально-виховного процесу. Те, що при вивченні певного методу спочатку виглядає складним, треба зробити для учнів на практиці організаційно простим , створити для учнів такі умови , щоб вони були включеними в роботу і причетними до неї, були уважними та отримували можливість самовираження. 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар