Сторінки

20.11.16

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
1. Завдання добираються залежно від того, що хоче перевірити вчитель,який рівень дослідити: знання, застосування чи обґрунтування.
2. Під час складання тестів рівня «знання» учитель перевіряє базові знання учнів з біології, а саме: вміння пригадати основні закономірності біологічної науки; володіння термінологією, поняттями, фактами.
3. Завдання для рівня «застосування» добираються таким чином, щоб учні змогли застосувати знання і розуміння понять у простих ситуаціях. Вміти порівнювати, класифікувати, тлумачити наукову інформацію.
4. Завдання рівня «обґрунтування» перевіряють вміння, які потрібні в незнайомих ситуаціях, під час розв’язання складних задач; спроможність робити висновки на основі наукових даних і фактів.

5. Під час складання тестових завдань обов’язково потрібно враховувати вікові особливості дітей.
6. Тести повинні формулюватися чітко, без зайвої інформації та деталізації.
7. Бажано, щоб запитання починалося зі слів «укажіть», «зазначте», «оберіть».
8. До варіантів відповідей слід вносити неправильні варіанти, зрозумілі для учнів та наближені до правильних, які є найпоширенішими помилками у відповідях на подібні завдання.
9. Учням 6-9 класів доцільно формувати тест з 25-30 завдань на 40 хвилин уроку; 10-11 класів – з 35-40 завдань.

Немає коментарів:

Дописати коментар