Сторінки
▼
23.02.14
12.02.14
УЧНІ-ЕКОЛОГИ
Приймають участь у екологізації навколишнього середовища:допомагають тваринам; активна участь в зовнішньому та внутрішньому озелененні школи та вулиць, приймають участь в різних екологічних акціях.
Створення особливого простору навчальної та позакласної діяльності, в якому
учень здійснює суб’єктивне відкриття екологічних законів, явищ,
закономірностей, засвоює механізм здобуття нових знань. Учень має можливості
творчої участі у процесі оволодіння новими екологічними знаннями, формування
пізнавальних інтересів і творчого екологічного мислення.
Ігровий підхід – це створення особливого простору навчальної діяльності, в
якому учень готується до вирішення життєво важливих проблем і реальних
складнощів, "переживаючи" ці ситуації й способи їх розв’язання в
навчальному процесі.
Стратегічний підхід – це створення особливого простору навчальної
діяльності навчальної діяльності, в якому учень вчиться самостійно аналізувати
екологічні ситуації, визначати своє місце в житті, висловлювати власну точку
зору, готується до свідомого вибору професії, проектує своє майбутнє шляхом
вибору стратегії.
Участь в акції "Допоможи пернатим друзям"
Підготовка до обласного етапу-огляду "Зовнішнє озеленення школи № 6 м. Дніпропетровськ"
Підготовка до обласного етапу-огляду "Внутрішнє озеленення школи № 6 м. Дніпропетровськ"
УЧНІ-ЖУРНАЛІСТИ
Учні-ЖУРНАЛІСТИ...
Як відомо, здоров’я найцінніше, чим
ми володіємо. Здоров’я людини залежить від середовища: від повітря, від води,
від ґрунтів... Тому, думаючи про своє здоров’я, ми перш за все повинні думати
про чистоту довкілля, про нашу екологію. Адже ЗДОРОВА ПЛАНЕТА- ЗДОРОВІ МИ!
Кожна людина, в якої болить душа за чисте повітря, прозору річку та зелені
вулиці, може зробити свій вклад для збереження довкілля, наведення порядку на
своєму подвір’ї і поза ним, і рідному місті, селі чи селищі, на берегах річок,
які справедливо називають артеріями життя.
Тому учні допомагають у виконанні цього проекту,вони збирають інформацію, компонують її, приймають участь у випуску шкільної газети "Екологічний промінчик" на екологічну тематику
Керівник гуртка "Основи екологічних знань" Усенко Ірина Сергіївна
06.02.14
Проект «Здорова планета-здоровий ти» (КЗО "СЗОШ № 6" м. Дніпропетровськ)
Завданнями проекту «Здорова планета-здоровий ти»:
- засвоєння наукових знань про
взаємозв’язок природи, суспільства і людської діяльності;
- розуміння багатогранної цінності природи
для суспільства в цілому і кожної людини зокрема;
- оволодіння нормами правильної поведінки
в природному середовищі;
- розвиток потреби спілкування з природою;
- активізація діяльності щодо охорони й
поліпшення навколишнього середовища
Пріоритетним напрямком проекту «Здорова планета-здоровий ти!» є
реалізація концепції безперервної екологічної освіти. Робота з дітьми повинна
орієнтуватись не тільки на пасивне засвоєння певних масивів інформації у школі,
а й на реалізацію практичних заходів у позашкільних закладах екологічної
освіти. Проведення разових акцій щодо очищення міських парків, лісових масивів,
прибережних зон, висадження алей і клумб сприятиме формуванню патріотичних,
екологічно орієнтованих молодих особистостей. Користь від таких акцій
полягатиме не тільки в поліпшенні умов існування людини, а й у вихованні
молоді. Нині актуальним є проведення
масових природоохоронних заходів, спрямованих на формування екологічного
мислення молодого покоління.