Сторінки

12.02.14

УЧНІ-ЕКОЛОГИ

Приймають участь у екологізації навколишнього середовища:допомагають тваринам; активна участь в зовнішньому та внутрішньому озелененні школи та вулиць, приймають участь в  різних екологічних акціях.

Створення особливого простору навчальної та позакласної діяльності, в якому учень здійснює суб’єктивне відкриття екологічних законів, явищ, закономірностей, засвоює механізм здобуття нових знань. Учень має можливості творчої участі у процесі оволодіння новими екологічними знаннями, формування пізнавальних інтересів і творчого екологічного мислення.
Ігровий підхід – це створення особливого простору навчальної діяльності, в якому учень готується до вирішення життєво важливих проблем і реальних складнощів, "переживаючи" ці ситуації й способи їх розв’язання в навчальному процесі.

Стратегічний підхід – це створення особливого простору навчальної діяльності навчальної діяльності, в якому учень вчиться самостійно аналізувати екологічні ситуації, визначати своє місце в житті, висловлювати власну точку зору, готується до свідомого вибору професії, проектує своє майбутнє шляхом вибору стратегії.

Участь в акції "Допоможи пернатим друзям"



Підготовка до обласного етапу-огляду "Зовнішнє озеленення школи № 6 м. Дніпропетровськ"







Підготовка до обласного етапу-огляду "Внутрішнє озеленення школи № 6 м. Дніпропетровськ"





Немає коментарів:

Дописати коментар