Приймають участь у екологізації навколишнього середовища:допомагають тваринам; активна участь в зовнішньому та внутрішньому озелененні школи та вулиць, приймають участь в різних екологічних акціях.
Створення особливого простору навчальної та позакласної діяльності, в якому
учень здійснює суб’єктивне відкриття екологічних законів, явищ,
закономірностей, засвоює механізм здобуття нових знань. Учень має можливості
творчої участі у процесі оволодіння новими екологічними знаннями, формування
пізнавальних інтересів і творчого екологічного мислення.
Ігровий підхід – це створення особливого простору навчальної діяльності, в
якому учень готується до вирішення життєво важливих проблем і реальних
складнощів, "переживаючи" ці ситуації й способи їх розв’язання в
навчальному процесі.
Стратегічний підхід – це створення особливого простору навчальної
діяльності навчальної діяльності, в якому учень вчиться самостійно аналізувати
екологічні ситуації, визначати своє місце в житті, висловлювати власну точку
зору, готується до свідомого вибору професії, проектує своє майбутнє шляхом
вибору стратегії.
Немає коментарів:
Дописати коментар