Сторінки
26.12.21
11.12.21
03.12.21
Співпраця з ДНУ
29.11.21
22.11.21
14.11.21
06.11.21
05.11.21
03.11.21
УЛЬВА
Цікаві факти про ведмедів
● З усіх видів родини ведмежих, найбільшою вагою володіє білий ведмідь. Його маса коливається від 300 до 600 кг. Самці за своїми габаритами вдвічі більші за самиць. Найменші розміри дісталися малайському ведмедю.
● Ведмеді криволапі і клишоногі. Іноді вони стоять на 2-х лапах із правого боку, іноді з лівого. Кігті задніх кінцівок коротші за кігті передні. Ці тварини запросто можуть ходити на задніх лапах.
● Гімалайський ведмідь вищий за всіх своїх родичів. Зате панда має 6-ть пальців, а в барибала — найдовші вуха.
● Самиця ведмедя досягає віку дітонародження до 4-х років. Пологи у ведмедиці проходять раз у 3–4 роки. Вона відмінна мама й піклується про своє потомство до 3-х років.
● Ведмежатко з’являється на світ нічого, не бачачи, не чуючи й без «шубки». Тільки в панди малюк, на відміну від інших новонароджених дитинчат ведмедів, покритий тонким шаром хутра.
● У «ведмежій сім’ї» молодші ведмежата перебувають під наглядом старших. Годує «мама» своїх дитинчат молоком, яке вчетверо калорійніше коров’ячого.
Цікаві факти про риб
31.10.21
30.10.21
РОБОТА З ФЛЕШ-КАРТКАМИ
КУБИКИ БЛУМА
Підвищення кваліфікації
Цікаві факти про шкіру
Дидактична гра "Риби та їх різноманітність"
29.10.21
Чхання
26.10.21
«Кубики Блума» на уроках біології!!!
Роботу з кубиком можна застосовувати на початку уроку у вступній частині, під час переходу до основної частини або наприкінці її для остаточного осмислення матеріалу учнями.
На початку уроку, коли формулюють тему. Вона «визначає» коло питань, на які учням слід відповідати, досліджуючи її. Це можуть бути запитання на актуалізацію знань і досвіду учнів (аби підготуватись до сприйняття) або на дослідження нового. Вони і будуть поставлені перед учнями за допомогою кубика.
В основній частині уроку кубик використовують після першого ознайомлення з темою за підручником.
Як використовувати? Можливі два варіанти використання «Кубика»:
- Питання формулює сам учитель.Це більш легкий спосіб, який використовують на початковій стадії, коли необхідно показати учням приклади, способи роботи з кубиком. Очевидно, що вчитель має вислухати як мінімум 5–6 варіантів запитання одного рівня.
- Питання формулюють самі учні.Цей варіант вимагає певної підготовки від дітей, оскільки придумати питання репродуктивного характеру легко, а ось питання-завдання вимагають певного досвіду.
Питання на гранях кубика можна варіювати за своїм бажанням. Важливо тільки, аби вони стосувалися різних аспектів заданої теми.