Сторінки

30.10.20

Використання ігрових технологій на уроках біології

Гра як провідний вид діяльності дитини поєднує в собі як загальні для будь-якої соціальної діяльності ознаки (цілеспрямованість, усвідомленість, активна участь), так і специфічні (свобода і самостійність, самоорганізація, наявність творчої основи, почуття радості і задоволення).

Часи змінюються, але ігри та зовсім принципи їх проведення залишаються. Є певні вимоги до організації  ігор.

1. Гра – форма діяльності учнів, у якій усвідомлюється світ довкола себе, відкривається простір особистої активності.

2. Гра має бути на інтересі, учасники повинні будуть отримувати задоволення від гри.

3. Обов'язковий елемент змагання між учасниками гри

4. Гра має базуватися на вільному творчості самодіяльності учнів.

5. Гра мусить бути доступною, мета гри – досяжною, оформлення – барвистим, різноманітним.

6. Ігри повинні відповідати певним навчально-виховним завданням, програмним вимогам знаннями, умінь, навичок, вимогам стандарту.

7. Ігри повинні відповідати досліджуваному матеріалу і будуватися з урахуванням підготовленості учнів та його психологічних особливостей.









Немає коментарів:

Дописати коментар