Сторінки

28.01.17

ТЕСТИ "РОЗМНОЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК РОСЛИН" (+ відповіді)

ДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ


Розмноження та розвиток рослин

115.  Під вегетативним розмноженням розуміють тип:
            а) статевого розмноження;
            б) нестатевого розмноження.
116.  Вони розвиваються з додаткових бруньок, які закладаються на корені:
            а) кореневі паростки;
            б) кореневища;
            в) бульби.
117.  Бульбу мають:
              а) тюльпан;
        б) топінамбур;
        в) валеріана.
118.  Кореневими паростками розмножуються:
              а) шипшина, акація біла, хрін;
              б) акація біла, хрін;
              в) нарцис, шипшина.
119.  Живці бувають:
              а) літні, зимові;
              б) літні, зимові, весняні;
              в) літні, весняні.
120.  Зимовими живцями вегетативне розмноження проводять у таких рослин:
              а) винограду, смородини, аґрусу (без листя);
              б) бегонії, глоксинії.
121.  Вегетативне розмноження можна провести за допомогою таких живців:
              а) листкових, стеблових та кореневих;
              б) листкових та кореневих;
              в) стеблових та кореневих.
122.  Малину, сливу, вишню, айву розмножують:
              а) кореневими живцями;
              б) листковими живцями;
              в) стебловими живцями.
123.  Для мохів та папоротей характерне розмноження за допомогою:
              а) бульб;
              б) виводкових бруньок;
              в) кореневих паростків.

124.  Калину, виноград, аґрус можна розмножувати:
              а) відводками;
              б) живцями;
              в) кореневищами.
125.  Вегетативне розмноження, де прищепою є брунька з частиною деревини – це:
              а) копулювання;
              б) окулірування;
              в) щеплення.
126.  Зрощування прищепи та підщепи однакової товщини – це:
              а) копулювання;
              б) окулірування;
              в) щеплення.
127.  Рослину, з якої беруть живець для щеплення називають:
              а) підщепою;
              б) прищепою.
128.   Рослину, до якої прищеплюють живець називають:
              а) підщепою;
              б) прищепою.
130.  Органами вегетативного розмноження є:
              а) листок, бульба;
              б) цибулина, кореневище;
              в) листок, бульба, цибулина, кореневище.
131.  Цибулину мають:
              а) конвалія, лілія;
              б) лілія, нарцис;
              в) топінамбур, жоржина.
132.  Видами нестатевого розмноження є:
              а) спорове, вегетативне;
              б) вегетативне;
              в) спорове.
133.  Генеративний орган – це:
              а) квітка, стебло;
              б) квітка, листок;
              в) квітка.
134.  Чашолистики разом із пелюстками утворюють:
              а) оцвітину;
              б) віночок;
              в) квітку.
135.  Головні частини квітки – це:
              а) тичинки й маточки;
              б) пелюстки та чашолистики;
              в) тичинки та пелюстки.
137.  Подвійну оцвітину мають:
              а) жасмин, вишня;
              б) шипшина, жасмин, вишня.
138.  Маточка складається з:
              а) приймочки, стовпчика, зав’язі;
              б) приймочки, зав’язі;
              в) приймочки та стовпчика.
139.  Усі частини квітки розташовані на:
              а) квітконіжці;
              б) квітколожі;
              в) стеблі.
140.  Квітка має тичинки і маточки у:
              а) яблуні, кукурудзи, дуба;
              б) яблуні, огірків, вишні;
              в) яблуні, шипшини, вишні.
141.  Одностатеві квітки – це ті, що мають:
              а) маточки;
              б) тичинки;
              в) маточки або тичинки.
142.  Однодомними рослинами є:
              а) дуб, береза, огірок;
              б) тополя, огірок;
              в) тополя, дуб, береза.
143.  Залежно від будови квітки поділяються на:
              а) одностатеві;
              б) двостатеві;
              в) одностатеві та двостатеві.
144.  Суцвіття мають такі рослини:
              а) ромашка, конюшина, морква;
              б) горобина, шипшина;
              в) бузина, тюльпан.
145.  Суцвіття початок мають такі рослини:
              а) кукурудза, рогіз;
              б) кукурудза;
              в) рогіз.
146.  Вишня, примула, цибуля мають таке суцвіття:
              а) простий зонтик;
              б) складний зонтик;
              в) щиток.
147.  Суцвіття китицю мають:
              а) смородина, конвалія;
              б) черемха, конвалія;
              в) капуста, конвалія, черемха, смородина.
148.  Пижмо, деревій мають суцвіття:
              а) щиток;
              б) складний зонтик;
              в) складний щиток.
149.  Утворення суцвіть – це пристосування:
              а) до запилення;
              б) для краси;
              в) до приваблювання комах.
150.  Суцвіття складний колос мають такі рослини:
              а) пшениця, бузок, жито;
              б) пшениця, жито;
              в) бузок, осот, пшениця.
151.  Розрізняють такі способи запилення:
              а) самозапилення;
              б) перехресне запилення;
              в)  самозапилення та перехресне запилення .
152.  До комахозапильних рослин належать:
              а) петунія, матіола, яблуня;
              б) яблуня, береза, вільха;
              в) петунія, тимофіївка, вишня.
153.  Для підвищення урожайності соняшника люди використовують запилення:
              а) штучне;
              б) перехресне;
              в) самозапилення.
154.  Характерні ознаки для вітрозапильних рослин:
        а) відсутність нектарників, великі пиляки, маточки з великими приймочками;
              б) відсутність нектарників;
              в) маточки з великими приймочками.
155.  Комахозапильні рослини мають:
              а) яскраву оцвітину, привабливий запах;
              б)  яскраву оцвітину, привабливий запах, зібрані у суцвіття квітки.
156.  Вітрозапильні рослини – це:
              а) вільха, соняшник, ліщина;
              б) вільха, ковила, береза, ліщина;
              в) береза, ліщина, тюльпан.
157.  Основні частини насінини – це:
              а) зародок;
              б) ендосперм, насінна шкірка та зародок.
158.  Подвійне запліднення у рослин відкрив:
              а) К.Л.Тімірязєв;
              б) С.Г.Навашин;
              в) І.В.Мічурін.
159.  Із заплідненої яйцеклітини розвивається:
              а) зародок насінини;
              б) ендосперм;
              в) насінна шкірка.
160.  Кожний насінний зачаток має:
              а) зародковий мішок;
              б) центральну клітину;
              в) зиготу.
161.  Квітковим рослинам властиве:
              а) подвійне запліднення;
              б) запліднення;
              в) самозапилення.
162.  Насінина розвивається:
              а) після запилення;
              б) після запліднення;
              в) після запилення та запліднення.
163.  Плоди здебільшого утворюються із:
              а) зав’язі маточки;
              б) інших частин квітки;
              в) яйцеклітини.
164.  Плід – це:
              а) вегетативний орган;
              б) генеративний орган;
              в) генеративний  та вегетативний орган.
165.  Плоди , які не мають насінини:
              а) утворилися при поганій погоді;
              б) утворилися без запліднення;
              в) утворилися без запилення.
166.  Плід ягода мають такі рослини:
              а) горобина, черемха;
              б) вишня, смородина;
              в) помідор, смородина.
167.  Однонасінні плоди мають такі рослини:
              а) соняшник, вишня;
              б) соняшник, горох;
              в) огірок, вишня.
168.  М’ясисте супліддя мають:
              а) яблуко, апельсин, інжир;
              б) інжир, ананас, шовковиця;
              в) інжир, айва, шовковиця.
169.  Сухий плід біб мають такі рослини:
              а) біла акація, конюшина;
              б) квасоля, ріпа, біб;
              в) гірчиця, горох, квасоля.
170.  Соняшник, кульбаба та ромашка мають такий плід:
              а) зернівка;
              б) сім’янка;
              в) кістянка.
171.  Всередині цього плоду є багато насіння, яке висипається через отвори:
              а) коробочка;
              б) стручок;
              в) сім’янка.
172.  Бавовник, мак та льон мають плід:
              а) коробочка;
              б) стручок;
              в) сім’янка.
173.  Плід яблуко мають такі дерева:
              а) яблуня;
              б) яблуня, груша;
              в) яблуня, груша, айва.
174.  Плід, який має дерев’янистий оплодень, який не зростається з насіниною й лежить вільно:
              а) горіх;
              б) сім’янка;
              в) коробочка.
175.  У в’яза, клена плоди розповсюджуються:
                    а) вітром;
              б) само скидання;
              в) птахами.
176.  Найбільш простий спосіб поширення плодів та насіння – розкидання мають такі рослини:
              а) жовта акація, розрив-трава;
              б) жовта акація, вівсюг, ковила;
              в) розрив-трава, вівсюг.
177.  Поширення плодів тваринами характерне для:
              а) горобини, калини, черемхи;
              б) горобини, ліщини, верби;
              в) іван-чаю, калини, черемхи.
178.  Насінина утворюється з:
              а) насінного зачатку;
              б) після запліднення;
              в) з насінного зачатку після запліднення.
179.  Зародок пшениці, цибулі, конвалії:
              а) містить запас поживних речовин;
              б) не містить запас поживних речовин.
180.  До дводольних рослин належать:
              а) горох, грицики, морква;
              б) горох, морква, цибуля;
              в) гарбуз, конвалія, горох.
181.  Процес проростання насіння починається із:
              а) видовження зародкового корінця та перетворення на головний;
              б) появи листочка;
              в) появи проростка.
182.  Для проростання насіння потрібні:
              а) вода, повітря;
              б) вода, повітря, тепло;
              в) тепло, вода, світло.
183.  Шлях якісних перетворень у рослині називають:
              а) ріст;
              б) розвиток;
              в) ріст і розвиток.
184.  Життєвий цикл рослин – це:
              а) сукупність стадій розвитку;
              б) розвиток від появи сходів до відмирання.
185.  Після сходів у злаків спостерігають такі фази:
              а) кущіння, вихід в трубку;
              б) кущіння, колосіння, цвітіння, утворення плодів;
              в) кущіння, вихід в трубку, колосіння, цвітіння, утворення плодів.
186.  У  дерев та чагарників весняне пробудження починається з:
              а) сокоруху, набрякання бруньок, появи листків;
              б) сокоруху, появи бруньок та листків;
              в) сокоруху та появи листків.
187.  Ріст – це:
              а) збільшення маси;
              б) збільшення маси та розмірів тіла;
              в) формування організму, збільшення маси та розмірів тіла.
188.  Опаданню листків передує:
              а) руйнування хлорофілу;
              б) утворення відокремлюючого шару між основою і черешком листка;
              в) руйнування хлорофілу,  утворення відокремлюючого шару між основою і черешком листка.
189.  Регуляторами росту рослин є:
              а) гормони, вітаміни;
              б) ферменти, гормони;
              в) гормони, вітаміни, ферменти.
190.  У квіткових рослин розвиток починається з:
              а) першого поділу заплідненої яйцеклітини;
              б) запліднення яйцеклітини;

              в) зиготи.

Немає коментарів:

Дописати коментар