Сторінки
29.11.20
Ківі
Цікаво знати!!!
21.11.20
Цікаві факти про морських свинок...
18.11.20
Інтерактивна вправа «Знайди помилку біолога»
Інтерактивна вправа «Знайди помилку біолога»:
1. Продуктами чоловічих статевих
залоз є гормон прогестерон (тестестерон).
2. Жіночі статеві залози виділяють гормон тестостерон
(прогестерон).
3. Гаметогенез – це процес утворення
гормонів (гамет).
4. Овуляція – вихід сперматозоїда з
яєчника (яйцеклітини).
5. Овогенез – процес утворення чоловічих статевих гамет (жіночих).
6. Онтогенез – індивідуальний
розвиток організму від ембріона до природної смерті (з моменту його зачаття).
7. Сперматозоїди утворюються в
яєчниках в процесі овогенезу (сперматогенезу).
8. Головка сперматозоїда має ядро з диплоїдним (2n) набором хромосом (гаплоїдний).
9. Яйцеклітина рухається за
допомогою джгутиків (не здатна до руху).
10.
Акросома або апікальне тільце виробляє гормон, що
сприяє проникненню сперматозоїда до
яйцеклітини (фермент).
VІ. Рефлексія – вправа «Сходинки до успіху» (5 хв)
ТЕСТИ " СТАТЕВА СИСТЕМА ЛЮДИНИ"
ТЕСТИ " СТАТЕВА СИСТЕМА ЛЮДИНИ"
Тести
із взаємоперевіркою:
1. Гормон чоловічих статевих залоз:
а) естрадіол;
б)
тестостерон;
в) прогестерон.
2. Органи, в яких утворюються
яйцеклітини:
а) яєчка;
б) маткові труби;
в) яєчники.
3. У ядрах статевих клітин людини хромосом:
а) 46;
б) 23;
в) 44.
4. Яйцеклітина здатна до запліднення:
а) 12-14 год.;
б) 2-4 доби;
в) 2-3 год.
5. Під час сперматогенезу утворюються:
а) 4 яйцеклітини,
б) 1 яйцеклітина;
в) 4 сперматозоони.
6. Парний м’язовий орган, за допомогою якого кожен яєчник зв’язаний з
маткою:
а) піхва;
б) сім’явиносна протока;
в) маткова труба.
7. Яєчка належать до залоз:
а) зовнішньої;
б) змішаної;
в) внутрішньої секреції.
8. Процес утворення чоловічих статевих клітин:
а) сперматогенез;
б) овогенез;
в) онтогенез.
9. Яйцеклітина запліднюється у:
а) яєчнику;
б) матковій трубі;
в) матці.
10. Запліднення — це процес, в результаті якого утворюються:
а) зигота;
б) плід;
в) ембріон.
11. Гіпофункція гормону ….
А) підвищена кількість гормону
Б)знижена
кількість гормону
15.11.20
14.11.20
12.11.20
Що таке QR-код?Як це працює?
Що таке QR-код?
Як це працює?
Наші діти практично не уявляють життя без смартфона. Адже з його використанням сучасними підлітками здійснюються більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, переглядання фільмів, розваги, пошук потрібної інформації, прослуховування музики тощо. Тому залучення технологій з використанням мобільного телефону на уроках додатково заохотить школярів до вивчення вашого предмету!
- проведення квесту, підказки до кожної схованки якого будуть зашифровані у вигляді відповідного QR-коду;
- кодування посилань на домашні завдання чи практичні роботи (наприклад, якщо їх виконання передбачає використання гугл-форми, гугл-диску тощо);
- розміщення кодів на підручниках чи книгах у бібліотеці з посиланнями доступу до електронної версії відповідного видання.
11.11.20
Дидактичні ігри на уроках біології
09.11.20
Використання флеш-карток на уроках біології
Використання ІКТ на уроках біології
Для реалізації поставленої мети працюю над завданнями:
- застосування ІКТ для розвитку пізнавальної активності учнів, формування логічного і системного мислення;
- створення умов для формування вмінь і навичок дослідницької і пошукової роботи в сучасних інформаційних ресурсах;
- оптимальний розвиток навичок роботи з інформацією;
- поєднання біологічних знань з життєвим досвідом та майбутньою професійною діяльністю.
Використання ІКТ на уроках біології дозволяє інтенсифікувати діяльність вчителя і школяра; підвищити якість навчання предмета; відобразити істотні боки біологічних об'єктів, висунути на передній план найбільш важливі (з точки зору навчальних цілей і завдань) характеристики досліджуваних об'єктів і явищ природи. Переваги мультимедійних технологій, в порівнянні з традиційними, різноманітні: наочне подання матеріалу, можливість ефективної перевірки знань, розмаїття організаційних форм у роботі учнів і методичних прийомів у роботі вчителя. Багато біологічних процесів відрізняються складністю. Діти з образним мисленням важко засвоюють абстрактні узагальнення, без картинки не здатні зрозуміти процес, вивчити біологічні явища. Розвиток їх абстрактного мислення відбувається за допомогою образів. Мультимедійні анімаційні моделі дозволяють сформувати у свідомості учня цілісну картину біологічного процесу, формувати базові знання про принципи функціонування і структуру біологічних систем, про взаємозв'язки між біологічними системами та середовищем; інтерактивні моделі дають можливість самостійно «конструювати» біологічні процеси, виправляти свої помилки, самонавчатися, оволодівати методологією наукового пізнання світу та формувати основи здорового способу життя.
Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, чітко диференційованим та індивідуальним. Застосування ІКТ сприяє вирішенню проблеми змісту навчання біології, її нових форм і методів, значно підвищує рівень мотивації навчання, розширює можливості самостійної навчальної діяльності учнів у процесі вивчення курсу біології.
Значну увагу приділяю урокам систематизації і узагальнення знань, які я проводжу у формі семінару – практикуму. Метою таких уроків є систематизація знань, встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями з теми, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи; розвиток уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, аргументувати свою думку, застосовувати свої знання; виховання екологічної культури. Використання мультимедійних технологій дають змогу в повній мірі реалізувати завдання таких уроків, тому що мають широкий спектр можливостей: інтерактивні ігри, тести, віртуальні подорожі, анімації, наукові ролики, творчі завдання і т.п